Damernasvärlds Guldknappen + VIP Efterfesten.

publicerat i Allmänt;
Det hela började med att jag och min vän Josefin gjorde oss fina inför årets största modefest, nämligen Guldknappengalan 2014. Den 33e galan och temat var smoking. 
Väl nere på själva galan, fick vi mingla omkring och dricka champagne, Och sen drog galan igång, med vackra visningar. Vi satt på fjärde raden precis bakom blondinbella. 
Efter Galan var slut, blev vi bjudna på ytterligare Champagne, och lite snittar. 
Jag träffade chefredaktören för damernasvärld, även hon som höll i hela kalaset, ingen mindre än Martina Bonnier. 
Jag slogs även över hur vacker spegelsalen på Grand var. 
Och minglade vidare och träffade tjejen som sjöng för oss under kvällen. Nämligen Miss Li. Henne har ni väl hört? 
Jag och min vän bestämde oss för att gå ner till damrummet och sminka oss lite extra, 
...Och där träffade vi ett helt fantastiskt gäng med människor, en av dem var fotografen Maria Östlin som tog dessa vackra bilder på oss: 
Senare träffade vi både den fantastiska Lars Wallin, och den helt faaaaabiolus Jonas Hallberg. 
Sedan minglade vi vidare och det blev ett snabbt kort på vackra kollektioner som tex denna. 
Vi festade hela natten lång och kvällen var underbar!! Sedan gick vi tillbaka upp på rummet och pratade om minnen vi sent kommer att glömma. 

Kommentera inlägget här :