Just one more Cupcake.

publicerat i Bakning;
 
 
Jag och en av mina bästa tjejkompisar satt och diskuterade för några kvällar sedan vad som kunde göra min blogg lite mer intressant. Hon hjälpte mig att bolla olika ideér jag inte tänkt på tidigare. Jag har inte bara Mode som intresse utan på senare tid utvecklat ett stort intresse för mat och bakning. Jag har fått så mycket possitiv kritik om att jag bara skriver om mode under åren, att jag inte "svävar iväg" på andra spår, men jag tänker bryta den cirkeln lite, för jag tror just att den här bloggen behöver "sväva iväg" för att fortsätta vara intressant. Och nu kommer jag ju givetvis inte uppdatera 1000 bakbilder i veckan, för det är INTE en bakblogg.
 
Men idag bakade jag; Halloncupcakes.
Och eftersom jag ALDRIG bakar med recept utan utgår helt och hållet från mitt huvud är det lite svårt att skriva ut några recept. Men om ni vill veta, så dra iväg en kommentar så ska jag försöka att skriva upp det så gott det går! 
 

Taggar: Cupcakes, Kiss, Love, baking, choklad, chokolate, hallon, raspberry, sweet;

Kommentera inlägget här :