Årsresumé, 2014

publicerat i Allmänt;
Ännu ett år har gått. Och allt går i superfart. Året 2014 har varit magiskt på alla sätt och vis och jag känner mig lyckligare än någonsin! Nytt jobb, Nytt boende och en helt ny garderob. Ska vi titta? 
Jag och min sambo köpte hus. Hela våren gick åt att renoverade precis som vi ville ha det.. och jag fick.. just de, en ny garderob. Den blev såhär: 
Under sommaren som kom använde jag mig mycket av min kjol från Isabel Marant och stövlarna jag fyndat från samma märke. Jag firade även sommaren med en lite kortare frisyr än jag annars var van vid. 
Jag köpte birkin.
Och min fantastiska scarf från hermés. Hon som sålde den sa "Det må vara din första, men defenitivt inte din sista!" vilket hon hade rätt i för jag köpte faktiskt en till. Dock mycket mindre än min första. 
Jag var som vanligt utomlands under sommaren, vilket var varmare än någonsin! höll på att koka i 45 graders värme. Men Turkiet visade sig från sin allra bästa sida. 
Får inte glömma min fantastiksa ryggsäck från Chanel heller. Den hade jag ochså även med mig på grand hotel när jag skulle på.. :
Damernas världs guldknappen gala. 
Den mest fantastiska och roliga upplevelsen jag haft iår. 
Midsommar spenderades på en kryssning med mina närmaste vänner. 
Och jag var även väldigt mycket i stockholm. Bland annat på Fashion Week och såg Back´s visning på NK, och hängde på café opera. 
Jag vill tacka alla som varit med under året och gjort det fantastiskt! Hoppas att även nästa år blir precis lika magiskt som alltid! 
 

 
 
 

Kommentera inlägget här :