Spring Feeling; Colours.

publicerat i Allmänt;


Idag när jag slutat jobbet var det så otroligt vackert väder ute, och jag fick verkligen det man kallar för Spring Feelings. Det firar ju jag självklart med massa massa färg. Första bilden är allt från H&M. Och idag har jag målat mina naglar med min nya Chanel färg "April" som är favoriten just nu, även sminket från den 3 bilden är från Chanels snygga skuggor. Sista är på min underbara väska från Lanvin + H&M och favvo pumpsen från Zara.

Translate; Today i have spring feeling. I celebrate it with colours. Loads of Colours.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

Hejsan ja de va ett tag sen:) Jorå de är bra med mig trött bara själv? har saknat dig med <3 tack så mycket:) hur leker livet för dig= :D massa kramar



Ps jag har bytt blogg:) Bloggar mera på denna: http://ziffia.bloggplatsen.se/ Så svara gärna på den bloggen:) hihi

2:a kommentar, skriven , av sofia:

Å tack gumman:) vad bra att allt är bra med dig:) Har ju jobb men de är bara vikariat så dom ringer när dom behöver å de går sjukt dåligt :( Så de är super jobbigt :( Kärleken går otroligt bra med :) Hur går de för dig? jobb å kärleken?

:)



Ha det bra gumman :) Massa kramar <3

3:e kommentar, skriven , av ABSOLUTEELIN:

bra blogg med bra inlägg tkr jag!!

hur gammal är du? :)

Kommentera inlägget här :