29 November.

publicerat i Allmänt;


Godmorgon på er! Nu är det dags för ytterligare en till vecka som aldrig tar slut. Jag är så otroligt trött på allt nu, och den här helgen har jag verkligen tänkt på min framtid. Ska jag verkligen bli Civilingenjör? Eller ska jag söka till en hudterapeft-skola i stockholm som jag vet att jag kommer älska att gå till skolan varje dag i ett år till? Eller ska jag kämpa mig till skolan i fem år extra och bli någonting riktigt riktigt bra? Något jag inte kommer ångra, men få slita gärnet för?

Jag vet inte.. Valen är inte lätta. Tur att man har familj och vänner som stöttar oavsätt vad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marcus Å:

Godmorgon!

Det är ingen fara att du blandade ihop dagarna, du kan ju inte hålla ordning på allting heller. Men igår var jag på honom här i Norrköping och det var bästa konserten på länge! Händer hos dig annars idag då? Vore verkligen kul att träffa dig tycker jag :)

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

sv_ ÅÅÅH den filmen hatar jag! usvh den gubben är så äcklig:O så långa fingrar!:P haha!

snygga bilder påd ig, du passar bra i rött!

3:e kommentar, skriven , av thesswester - inte som alla andra:

sv: jag köpte present och julklapp till min äldsta lillebror, julklapp till min yngsta lillebror och till min pappa :)

idag ska jag bara vara i skolan och sen hem och plugga :p dudå? :)

4:e kommentar, skriven , av ÅSA:



Jo allt hade jag kul i sthlm :)



Hur har du haft det i helgen ?



5:e kommentar, skriven , av FINI:

fina bilder :)

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Haha ja det är tur det :)

Nja det vet jag inte, ska man inte ut och gå i snön så är det ju bara onödigt med snö :)



Jag har inga direkta planer, är i skolan så:)

själv då?

7:e kommentar, skriven , av Nejjaah:

sv: idag ska ja bara vara allmänt pluggis :P sjdå?

8:e kommentar, skriven , av Frida Rosqvist:

Idag är jag hemma, vilar upp mig lite & pluggar.. Kände verkligen bara för att vara hemma idag. Sj? (:

9:e kommentar, skriven , av malin [fotoblogg]:

sv: va mysigt :D idag har jag bara varit på min praktik, själv då? :)

10:e kommentar, skriven , av Ellinor:

Herlig jakke/blazer!

11:e kommentar, skriven , av Hanna:

sv. Håller helt med dig! :) En systemkamera eller? Jag har en kompaktkamera som är grym, fast den är ju stor och inte lika bra som en system.. egentligen skulle man ha alla tre sorter ^^

En epilator gör nog ont, men orkar inte raka benen och man vänjer ju sig! Tar man en alvedon en stund innan går det nog bra! Vi får väl se ;) VIll man vara fin får man lida pin..

Ha det gött snyggo! puss <3

12:e kommentar, skriven , av siri:

hej!

jag är med i en tävlingen och skulle behöva din hjälp. om du vill kan du få en länkning som tack! :) gå in på http://www.pluggmusik.se/spellistor, sedan kategorin: R&B, sida 12 och gilla tröst i tråkig höst. du måste vara inne på facebook när du röstar.

skulle vara jätte snällt om du ville hjälpa mig!

och tillbaka till länkningen: du får en detaljerad länkning som säkert kan locka nya läsare. i mitt senaste inlägg kan du se vad jag menar. tack i förhand!

Kommentera inlägget här :