26/4 -10

publicerat i Allmänt;
Hej på er! :) Hur har eran morgon varit? :) Blä , jag kännde att jag inte alls ville kliva upp ur sängen i morse, men .. så blev det! Jag är ju tvungen att gå till skolan. Hur lite jag än vill. -Men det är ju bara verkstad. Inga jobbiga grejer. Kul! Jag testade en ny sida som heter bloggtrafik.nu , och jag har fått massa nya läsare ! hela 66 stycken än så länge faxtiskt. Skitkul när det är lite fler som läser bloggen. - Om ni själva vill bli medlemmar, gå in här : http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Cathauiina Ja, men nu ska jag snart sticka till skolan:) Ha en bra dag! :)




Såhär ser jag ut idag. - med bland annat skjortan och halsbandet som jag köppte i lördags :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Janina:

söt blogg :)

2:a kommentar, skriven , av Isabelle:

Vilken snygg outfit:)

3:e kommentar, skriven , av SARAH - You can't fix stupid:

fin outfit! :)



sv: Visst och ännumer visst :D

4:e kommentar, skriven , av myolivia *:

hoppas det äe bra med dig :D

veckan blogg finns om du kikar in :D



PUSS :D<3

5:e kommentar, skriven , av Catta:

Tack för alla fina kommentarer :)

6:e kommentar, skriven , av Matilda:

Galet snygg blus! Och halsbandet, Du är så snygg i ditt långa bruna hår med - Alla rätt enligt mej, Catta! :)

Kommentera inlägget här :