Mellandagsrea <3

publicerat i Allmänt;
Jaha. Då är det dags igen då! Att dra fram armbågarna och dra in till stan, för nu..  nu är det mellandagsrea och jag ska fynda ! :) Hahah, jag längtar lite måste jag säga ! Men make up store är det första stoppet tror jag ;) Där ska jag handla ! Ett rött läppstift, kanske en borste, och lösögonfransar till nyår ! Så är det !! Ska kolla på en jacka, och sen kanske ett par kängor.. eller boots, så jag har något att gå med nu när det är kallt. Men om jag köper skor idag, så ska det vara ett par jag kan gå med ute NU. För ja är trött på att inte ha några skor..

Mitt internet har varit jätteknäppt idag.. jag vet inte varför.. :S, Den brukar ju inte vara så konstig. Men nu är den det iallafall. I fredags vare fest ! Härregud vad roligt vi hade !!  Träffade massa gamla kompisar och så. :) Helt klart, hel kul ! :) Och snart är det nytt år. Några nya löften, som man kommer hålla iår också? Not. Man håller aldrig löften. Men i år, ska jag iallafall försöka. Jag ska ha körkort under 2010. Det ska bli mitt nyårs löfte. Inte att börja träna, eller äta rätt. Det funkar ju bara i max... två veckor. Sen är man tillbaka där man började igen ! eller hur? Men att skaffa sig ett körkort måste jag ju iallafall ha förr eller senare eller hur? :)

Kommentera inlägget här :