Ny baddräkt från H&M

publicerat i Allmänt;
Ja, jag vet att jag är typ.. USEL på att uppdatera, men jag gör mitt bästa för att få er glada och nöjda. Haha, men jag har ju glömt att visa upp min nya baddräkt jag köppte på H&M nu i fredags! Personligen har jag lite svårt för baddräkter, men vart helt såld när jag såg denna ! Provade den och det satt garanterat mycket bättre på kan jag lova !

Men vad tycker ni om baddräkter? Håller ni med mig att det är ytterst svårt? Jag adderar mina snygga jeanshorts och lite smycken, och har planer på i sommar att köpa mig en riktigt snygg Jeans jacka.

Men vad tycker ni om min nya baddräkt? Kommentera!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mormor:

du kommer att bli jättesnygg på stranden

2:a kommentar, skriven , av Mija:

säger samma som dig, har svårt för baddräkter men tycker samtidigt att vissa (som den här) är riktigt snygga :)

Kommentera inlägget här :