Onsdag den 28/10

publicerat i Allmänt;

Ja! Frosten ligger på marken medans jag sitter och tittar ut och dricker lite kaffe. Jag vill verkligen att det ska komma snö. Jag vill verkligen att det ska bli vinter! För vad kommer efter vintern...? Vår & sommar ! och då är det dags igen. Sommarlovet. Som jag VET att ni längtar så ni dör efter. Men det finns ju något charmigt med vintern också? Och framförallt magiska december. När man bara räknar ner på dom 24 dagarna som känns som en evighet. Men att gå och julshoppa med sina bästa vänner. Att träffas för att ta en fika. (förövrigt ska jag fika med två av mina pullor imorgon) 

Nej men för övrigt så ääälskar jag vintern, det finns så många fördelar med den, som så många ser nackdelarna i. Men jag skulle ju inte heller vilja ha vinter året om! Jag är ett stort fan av sommaren också. Men jag är ganska glad över sveriges alla årstider. det skulle ju vara ganska tråkigt om vi inte hade dom? Eller?

En bild jag tog förra vintern.
Och jag älskar den - för att den har
stor innebörd för mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mad':

2:a kommentar, skriven , av Madds (::

FiiiKA IMORGON! :D Lalala, jag saknar dig tokmycket ;o <3 Förövrigt har du lärt mig att se de positiva i alla årstider så jag håller med dig -vintern är mysig :)

PUSS PULLAN! <3



(ignorera kommentaren innan, råkade trycka fel^^)

Kommentera inlägget här :