Sommaren 2013 - I Bilder

publicerat i Allmänt;
Den här sommaren (och även den förra sommaren) har varit något över det vanliga. Så mycket skoj! Och så mycket aktiviteter. Jag har varit urdålig på att blogga, men med tanke på att jag bara varit hemma tre dagar på ungefär 6 veckor så hoppas jag ni förstår! Men nu tänte jag visa er bilder från min semester! 
 
Jag och min sambo kim tog massor av bilder med en fotograf i Turkiet. Men vi hade så otroligt varmt! 52 grader i solen nästan varje dag.                Eftersom det var så varmt badade vi i massor av bassänger både inne..
...och ute. 
Mina Rayban-glasögon visade sig vara den finaste och mest använda present från min pojkvän. 
Jag och min mamma satsade på att leva lite extra, och därför passade vi på att åka "fallskärm" efter en båt. 
Första veckan på semestern åkte jag och mina vänner till Öland och firade midsommar! En helt galet rolig vecka med mycket skratt och bus. (Den här bilden ligger vi på böda sand och dricker öl) 
Trots att jag har semester slutar jag aldrig att tänka på mode! Det är nästan mer då. Vogue var en självklar följare hela semestern! Min bikini var sommarens fynd och kom från H&M, kostade mig bara 129:-
Jag och kim spenderade även massa tid i vår stuga i västerviks skärgård. 
Och vi har även hunnit med att stanna och äta glass på smultronstället! 
Jag har legat vid bästis pool och druckit Cosmopolitans, snackat tjejsnack och bläddrat i massor av härliga tidningar! 
Jag hittade mina favoritjeans från Isabel Marant som varit slutsålda i år!  
Självklart har jag ju shoppat också! Här är min nya fina Celiné väska! 
 
 

Kommentera inlägget här :