Instagram Moments

publicerat i Allmänt;
 

Slänger upp mina senaste instagram inlägg. Jag har varit lite "nere" (onlinemässigt) sista tiden, men jag ska förklara lite vad jag har gjort under den senaste tiden!  Glöm inte att följa mig på Instagram! @Cathauiina

Bild 1; Ni har ju säkerligen inte missat den snygga skjortan från Michael Kors jag köpt på net-a-porter? 
Bild 2; Mycket mode är det ju såklart iallafall! Ibland köper jag båda nummren av Vogue UK och Paris
Bild 3; Sötisen Hugo tar ju upp all min vakna tid, och vi har även skaffat honom en supersöt liten tröja! 
Bild 4; När jag får tid över passar jag på att ägna mig åt min andra passion här i livet.. nämligen bakning! Här: Vaniljmacarons. Mums! 
Bild 5; Och jo... en liten detalj till.. Jag har köpt ny bil! Hur nöjd som helst! 
 

Taggar: 2013, 2014, Blogg, Fashion, Ford, France, Love, Michael Kors, Sweden, Vogue Paris, car, cathauiina, instagram, kaa, vogue uk;

Kommentera inlägget här :