Another Year Gone By, View 2013

publicerat i Allmänt;
Åren går fort. Alldeles för fort för min smak. Jag vet inte hur jag ska börja att summera året som gått. Jag har haft det otroligt tufft i mitt privatliv. Jag har tvivlat på mig själv, gråtigt, och tyckt att allt känns hopplöst. Men det är en sak jag har lärt mig, att man oavsett nedgång alltid väntar sig uppgång. Det är aldrig hopplöst, och därför tänker mitt nyårslöfte att vara att jag ska vara mer possitiv, och att alltid försöka utmana mig själv, även i de allra tuffaste stunder... Men hörrni, nu ska vi ju inte deppa, året som gått har ju givetvis haft SÅ många bra stunder också och en av de allra bästa somrarna i mitt liv. 
 
Ska vi titta? 
 
 
Året började här. Mitt under Stockholm Fashion Week. Jag är aldrig med i någon tävling, för jag oftast inte har någon tur.. Men jag vann! Och som vinst fick jag och en vän åka till stockholm och gå på det coolaste stockholm har att erbjuda. Nämligen Stockholm Fashion Week. 
 
 
 
Jag har även haft turen till att möta personer, som under hela min tid som fashionista dyrkat. Jag hoppas att jag har turen att under 2014, möta ännu fler, inspererande och underbara människor. 
 
 
Och efter vinter och vår kom den efterlängtade sommaren, och ni.. den var väl värd att vänta på. Vilken fantastisk sommar! Resa mot öland med våra bästa vänner, en varm och skön resa till Turkiet med min fantastiska familj, Många små resor hemma som gav minnen för livet. 
 
 
Självklart har ju en del outfits kommit upp på bloggen. Här är några få ifrån sommaren. 
 
 
Men här är nog min anledning varför året räddade upp sig så bra. Min Hugo. Min lilla prins och räddaren i nöden. Finaste valpen som kom som en ängel när allt kändes som jobbigast. 
 
 
Några fler outfits från det kommande året. 
 
 
En vacker bild från första doppet. Kallt men underbart. 
 
 
Och en avslutande bild från Grand Canaria som jag och min sambo åkte till i början på året. En alldeles underbar resa som jag hoppas vi kommer ta oss tid och åka igen snart. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :