Festsminkning.

publicerat i Allmänt;
I fredags var jag bjuden på middag hos min underbara vän Rebecca. Vi hade otroligt trevligt, och temat var 1700 tal och vitt. Helt enkelt fabioulus. Men jag tänkte visa er min sminkning under kvällen, den hade lite natthimmels känsla, precis som festen jag var på. Vi satt även ute och åt, och såg mörkret falla. ja, jag kan inte säga annat än att kvällen var underbar!

Tack Fina Rebecca!



Allt mitt smink är från Make Up Store, och klänningen kommer ifrån H&M.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av beaaa:

Du har helt rätt :) Hos med är det vedstapling som gäller.. riktigt jobbigt men ett måste! Solen lyser så hoppas på att få lite färg på köpet :)



Självdå?=) Hur ser din dag ut?



P.s sååå fin du är!

2:a kommentar, skriven , av nanna:

heeej fiin blogg och fiin sminkning :)

3:e kommentar, skriven , av beaaa:

ja precis :) men det gick bra, fint väder så :)



Lät riktigt nice hörredu! själv sitter jag och ser på lite CSI XL just nu med mamma :) vad händer hemma hos dig då? :)



Och tycker verkligen du är superfin! :)

Kommentera inlägget här :