10-10-10

publicerat i Allmänt;

Hej på er! :) Sitter på pappas dator och hittade lite bilder från ungefär ett år sedan när jag var jättemörk, och hade lugg! Shit, vad annorlunda det var. Kan ju säga att jag har söndagsångest så det dånar om det idag. Jag skulle ha gjort något kul nu i helgen, men nej.. inte det. Har bara suttigt och glott. - Jag dör. Och nu är det skola igen så får man sitta i en dammig rostig och mörk verkstad. Hurra.

Men om sex dagar är det helg igen.

Klänning - Veromoda
Jacka - H&M
Skor - Din sko

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bea:

åååh du är så snygg!

2:a kommentar, skriven , av ♥In my pink heart♥:

haha, lite kul att det är 10-10-10 idag ;)

3:e kommentar, skriven , av bea:

skrev om demdär skorna på mina blogg nu :) SÅ SNYGGA! :)

4:e kommentar, skriven , av friida:

vad gör du ? :D

5:e kommentar, skriven , av friida:

vad gör du ? :D

6:e kommentar, skriven , av friida:

Sv: samma här ! ;)

7:e kommentar, skriven , av friida:

Sv: samma här ! ;)

8:e kommentar, skriven , av bea:

hihi :) verkligen skitsnygga!



Nä har nyss ätit och ska väll ringa pojkvännen och se vad han har för sig :) självdå sötnos?<3

9:e kommentar, skriven , av ♥In my pink heart♥:

svar: okej, ujuj, det var en dyr väska! :D



har nyss kommit tillbaka från två matcher biljard med pojkvännen, vi ska duscha nu, gör du då? :)

10:e kommentar, skriven , av frida:

Sv; väntar på att min header ska bli klar :D

Kommentera inlägget här :