Sista November.

publicerat i Allmänt;


Godegud vilken morgon! Alltså, jag skulle igentligen vara i skolan idag.  Men nu om morgonarna åker jag buss nu eftersom det är så kallt. Och idag kom aldrlig min buss. Jag stod och väntade på den i 40 minuter och jag kan lova er att jag trode jag skulle dö. Godegud vad kallt det var. Mitt huvud höll på att sprängas och min näsa höll på att göra en Mikael Jackson (trilla av) så jag fick masa mig hem igen och försöka att inte förfrysa. Jag skulle gått i skolan till 11 idag eftersom mina andra lektioner mer eller mindre var inställda. Jag kan säga er att jag fryser fortfarande. Godegud. Idag kanske det blir att dra till stan och köpa julklappar och VARMA SKOR, om jag får skjuts till dörren det vill säga.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Ja visst är de snygga :)



haha ja nu är det ju alldeles för kallt!



Jag läste en av True Blood böckerna :D

2:a kommentar, skriven , av ÅSA:



okej :) låter som en bra helg då!

i sthlm så var vi på konsert, spelade spel hos en polare och festade. sen var vi förbi min farsa.

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Hej ! ;)



Hur mår du ? Jag heter Sara och är 14 år.Jag är gravid med tvillingar så följ min blogg gärna.

I min blogg kommer jag skriva mycket om hur det är att vara 14 år gammal och gravid,hur reagrade mina föräldrar,vänner släkt , skolan och hur mitt liv har förändrats . Du kan gärna följa mig med bloglovin



Kram // Sara http://honargravid.blogg.se

4:e kommentar, skriven , av thesswester - inte som alla andra:

sv: ja det blir det nog :) själv?

5:e kommentar, skriven , av lovisa:

sv: ja! jag har sett alla sawfilmer utom den i 3d :O har du sett!+

6:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Fint :)

7:e kommentar, skriven , av nejjaah:

omg fett snygg outfit!

sv: aa de blir väl besök av älskling sjdå?? ;D

8:e kommentar, skriven , av josefine:

sv; helt okej, själv då? :)

9:e kommentar, skriven , av Frida Rosqvist:

Idag var det skola såklart, senare så åkte jag ner till torget & checkade in saker att shoppa. Sj? (:



Schnygga kläder btw! (:

10:e kommentar, skriven , av Hanna:

Inte kul när bussen inte dyker upp!

sv. Verkligen! Hann du iväg för att shoppa? :) Blev en pippitröja för min del, ska få den i julklapp höhö! Ha en mysig kväll nu, du galet vackra!

11:e kommentar, skriven , av malin [fotoblogg]:

sv: jag praktiserar på ett hundcenter :) okej :)

12:e kommentar, skriven , av Marcus Å:

Åker du in till Norrköping eller Linköping när du ska julshoppa då eller? :)



Snygg outfit!

13:e kommentar, skriven , av Emilia:

Men oj, det lät som en väldigt god cheescake!

Jag har massor utav jultips men det får jag ju återkomma med. det lovar jag dig :)

ha en jätte fin dag nu! KRAMAR!

14:e kommentar, skriven , av Felicia:

Snygg outfit :)

Kommentera inlägget här :