Sista mars!

publicerat i Allmänt;
Hej på er. Nu är det minsann sista dagen! Och sista dagen här hemma :) Ikväll åker jag. Då drar vi till Lappland och hälsar på mina kära kusiner. :) Det ska bli jättekul, längtar som tusan! Så nu ska jag dra på körlektion, (jag har dubbel) sen ska jag sticka hem och börja packa. Hoppas att min mami ringer, för buster har fått någon infektion i munnen, så vi måste åka till vetrinären med honom :( Stackars Buppe! Förresten! Resan till stockholm är nu beställd! Och madde och line kanske ska följa med också! Det ska bli så himla KUL! Det längtar jag värkligen till :O <33 Jag ska kolla på Gucci! :* Puss på det! Men ni, vet ni vem jag hittade igår?

En liten katt som brukar gå hemma hos morfar, och han är så söööt och kelig. Så han kom fram till mig igår, och jag var ju verkligen tvungen att ta upp honom och mysa lite :) Haha. Söt kille det där, men jag har dock ingen aning om vad han heter? :)



Myyse kissen :) <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Verkligen* ;) men fy fan vad söt katt :)

Kommentera inlägget här :