Nya glamour..

publicerat i Allmänt;
Hejsan igen! Nu håller jag på för fullt här hemma med att packa väskorna, vi ska ju bara vara borta i en vecka, men jag packar för ett helt år.. (Hallå, jag är ju TJEJ..) om ni mot förmodan har missat det ;) Jag läste på glamour.se att tidningen kanske skulle komma på posten idag, jag ju alltid hoppas! Skulle vara perfekt om jag fick den nu, INNAN vi åker.. Hehe. Nya elle ska komma ut den 4, så den kommer ju ligga hemma och vänta på mig tills jag kommer hem. Klänningen också får vi hoppas! :D Åhhh vad jag är sugen på att få den! Nam nam.. Och nu ska jag med mamma och buppe till vetrenären. Hoppas allt kommer att gå bra. Håll ut Buppe! <3 Älskar min lilla vovve. Eller lilla och lilla..  Han är min lilla ponny. Haha. den enda "hästen" jag klarar av. Haha, och nudde också såklart. Men hon var ju en ko med massor av brun päls :*

Nu ska jag fortsätta att packa, åker ikväll! Blir KANON :* Måste fixa lite filmer med. det är ju trotts allt 87 mil dit.. hehe.. blä för det!

Vi hörs senare! Kramar



Själv håller jag tummarna!

Kommentera inlägget här :