31/01/2010

publicerat i Allmänt;
Det var ett bra tag sen jag skrev nu, mitt internet har varit segt, och sen har jag inte haft tillgång till datorn på hela helgen :), men nu har jag ordnat till det! Vet ni att det ryktas om att uggs ska ha ett sammarbete med Jimmy Choo? Det lär bli spännande. Jag vet inte men nu till kylan har jag velat skaffa mig ett par uggs, men jag tycker dom är så fuuuula, förlåt, till alla er som älskar uggs, men ni måste ju verkligen hålla med mig? Men vi får hoppas att dom fixar sammarbetet och att dom blir vackra och bekväma, precis så som skor ska vara! :)

Inför helgen åkte jag in till stan och handlade en jättesnygg röd klänning från H&M, ursnygg! Röd med puffärmar. Den perfekta party outfiten :) Och sen köppte jag en ny maskara (Jag vet att den har funnits ute jättelänge, och ja har haft den förut, men det är verkligen den BÄSTA mascaran!) och den går bort med varmt vatten, annars sitter den som berget! Precis så jag vill ha det! Dessutom får jag skitlånga och snygga ögonfransar. Jag säger bara.. älskar den!

Nu ska jag ta och kolla runt lite om jag ska köpa biljetter till en liten tripp ner till skåne, och hälsa på min kära underbara kompis Josse, vilket är min enda kompis som faxtiskt delar mitt högsta intresse. Vilket är passionen för kläder skor och modevärlden. Det känns skönt att ha någon som verkligen delar samma intresse som jag, så.. tack för att du finns! 

Ha en trevlig kväll, jag hoppas vi hörs och ses!



Ibland tycker jag verkligen om mina ögonfransar :)


Det perfekta mascara köpet, jag lovar er!


Ett önsketänkande från min sida!




Kommentera inlägget här :