I min garderob del 3.

publicerat i Allmänt;
Hej på er, idag är jag sjuk. Typiskt. Min hals hade svikit mig totalt i morse! Jag trodde jag skulle dö, fick ingen luft eller någonting. Sen ringde jag till min handledare och sjukanmälde mig, jag tror inte han hörde vad jag sa, stackarn. Hehe. Men nu iallafall ska ni få min videoblogg, igen. Den här gången i min lilla "minserie"  i min garderob, del 3. Märker att jag råkade säga att jag fick mina skor i present två gånger. Haha det låter lite mobbat. Men okej! :D

Snälla skriv vad ni tycker om den! Om det är något jag kan bättra på eller om det var bra som det var! Jag skulle bli jätteglad om ni skrev något iallafall!

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mikaela:

Roligt att du ville vara med, lycka till :)

Ja jag meddelar ;)



Klänningen var sjukt söt :D

Vet inte, själv?

2:a kommentar, skriven , av p i i n k p i i e r c i n g ♥:

svar: haha okej, vilket Sims spel gillar du mest då?:D

3:e kommentar, skriven , av p i i n k p i i e r c i n g ♥:

svar: dom första The Sims spelen är roligast:D

4:e kommentar, skriven , av Mikaela:

Hehe okej, nja vet inte ska kanske på bio :)

5:e kommentar, skriven , av p i i n k p i i e r c i n g ♥:

svar: haha okej, men det blir inte The Sims spelande:(

6:e kommentar, skriven , av Jessica Hill [foto]:

Har startat upp en dagens blogg nu. Du kan vinna en länkning. Kika in och var med NU! :)

Härlig blogg btw! Kram :)

Kommentera inlägget här :