Fredag 23/10

publicerat i Allmänt;
Nu är det dags för helg ! Och det ska bli så himla skönt med lov ! :) ikväll är det fest med mina brudar, alltid kul med er flickor ! ;) idag  har det varit matte hela dagen. Läser matte c. och det tar på krafterna att sitta och TÄNKA en hel dag. Haha. Nej men helt ärligt så tror jag inte att jag kommer klara det, det tar fan på krafterna det här. och snart har vi nationella proven i det med. Shit. Men det löser sig ! Det gör det ju alltid. :)

Men nog om skola nu! Det orkar ni ju inte med att läsa, eller hur? ;) Ikväll ska jag ha min snygga klänning ifrån Gina som jag köppte för typ.. två veckor sen kanske? Skitsnygg är den! :) Snart kommer dom .  Men förövrigt så hoppas vi på en väldigt trevlig och rolig kväll ;) Återkommer med dom roliga detaljerna  ;)


Snygga skor ifrån scorett. :) ,  Älskar deras skor så jävla mycket ! :) <3   +Den här kommer att bli ett måste i min parfym hylla nu i höst/vinter. Älskar den!= drink

Snygga skor + underbar doft = Party ! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madds (::

Cats, jag vet att du inte tänker på matte c på fredagarna ;) Du tänker ju på igelkottar med mig, HAHA!:D

Puss Baby <3

Kommentera inlägget här :